Object Editor v2.6

Інструмент для швидкого редагування та експорту raw форматів сталкера.
Можливості:
- Експорт ogf без стиснення (HQ Geometry+), звичайний HQ Geometry теж патчений, експортує краще ніж SDK
- Збереження та завантаження .bones налаштувань.
- Завантаження, збереження, видалення skls анімацій
- Експорт анімацій в 8, 16 біт і без стиснення
- За замовчуванням відключено оптимізацію Mesh файлів з однаковими текстурами та шейдерами, при експорті вони не будуть об’єднуватися в один, щоб була можливість відредагувати їх у OGF Editor
- Налаштування та генерація колізії (після налаштування шейпів потрібно натиснути Shape Params->Generate shapes)
- Додана можливість змінювати розмір моделей та анімацій при експорті, зі збереженням модифікатора в .object
- Можливість призначити на формат .object
У парі з OGF Editor і OMF Editor потреба в СДК практично зникла






У версії 2.2 був доданий експорт анімацій без стиснення (No compress), який доступний у STCoP Engine з відкритим вихідним кодом, і не підтримується оригінальними рушіями.
Якщо ви користуєтеся STCoP Engine або портували до себе можливість завантаження подібних анімацій, то для включення цієї функції в Object Editor необхідно в корені програми змінити параметр developer у Settings.ini на 1
Коментарі до “Object Editor v2.6”
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.
корисний інструмент
Чудовий софт, те що мені потрібно. Буду обов’язково слідкувати за новими версіями.
Господи, скільки різних софтів виходило, про які я навіть і не знав))
А можна якось дізнатись, хто автор цієї програми? Це чисто так, для справки)