Object Editor v2.6

Інструмент для швидкого редагування та експорту raw форматів сталкера.
Можливості:
- Експорт ogf без стиснення (HQ Geometry+), звичайний HQ Geometry теж патчений, експортує краще ніж SDK
- Збереження та завантаження .bones налаштувань.
- Завантаження, збереження, видалення skls анімацій
- Експорт анімацій в 8, 16 біт і без стиснення
- За замовчуванням відключено оптимізацію Mesh файлів з однаковими текстурами та шейдерами, при експорті вони не будуть об’єднуватися в один, щоб була можливість відредагувати їх у OGF Editor
- Налаштування та генерація колізії (після налаштування шейпів потрібно натиснути Shape Params->Generate shapes)
- Додана можливість змінювати розмір моделей та анімацій при експорті, зі збереженням модифікатора в .object
- Можливість призначити на формат .object
У парі з OGF Editor і OMF Editor потреба в СДК практично зникла






У версії 2.2 був доданий експорт анімацій без стиснення (No compress), який доступний у STCoP Engine з відкритим вихідним кодом, і не підтримується оригінальними рушіями.
Якщо ви користуєтеся STCoP Engine або портували до себе можливість завантаження подібних анімацій, то для включення цієї функції в Object Editor необхідно в корені програми змінити параметр developer у Settings.ini на 1
Коментарі до “Object Editor v2.6”
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.
Феномене, дякую за прогу!
Господи, скільки різних софтів виходило, про які я навіть і не знав))
А можна якось дізнатись, хто автор цієї програми? Це чисто так, для справки)
Чудовий софт, те що мені потрібно. Буду обов’язково слідкувати за новими версіями.
корисний інструмент