logo

Object Editor v2.6

Object Editor v2.6

Інструмент для швидкого редагування та експорту raw форматів сталкера.

Можливості:

  1. Експорт ogf без стиснення (HQ Geometry+), звичайний HQ Geometry теж патчений, експортує краще ніж SDK
  2. Збереження та завантаження .bones налаштувань.
  3. Завантаження, збереження, видалення skls анімацій
  4. Експорт анімацій в 8, 16 біт і без стиснення
  5. За замовчуванням відключено оптимізацію Mesh файлів з однаковими текстурами та шейдерами, при експорті вони не будуть об’єднуватися в один, щоб була можливість відредагувати їх у OGF Editor
  6. Налаштування та генерація колізії (після налаштування шейпів потрібно натиснути Shape Params->Generate shapes)
  7. Додана можливість змінювати розмір моделей та анімацій при експорті, зі збереженням модифікатора в .object
  8. Можливість призначити на формат .object

    У парі з OGF Editor і OMF Editor потреба в СДК практично зникла


У версії 2.2 був доданий експорт анімацій без стиснення (No compress), який доступний у STCoP Engine з відкритим вихідним кодом, і не підтримується оригінальними рушіями.

Якщо ви користуєтеся STCoP Engine або портували до себе можливість завантаження подібних анімацій, то для включення цієї функції в Object Editor необхідно в корені програми змінити параметр developer у Settings.ini на 1


💾 Завантажити

Вихідний код

Коментарі до “Object Editor v2.6

Залишити відповідь