GUNSLINGER mod : Нова зброя та доопрацювання анімацій.

У майбутньому патчі, крім довгоочікуваного дробовика, з’явиться кілька корисних поліпшень. Будуть доопрацьовані деякі анімації, які на пряму впливають як на динаміку бою (геймплей), так і на занурення (реалістичність того, що відбувається).
У першому випадку автор вирішив трохи полегшити життя герою і прискорити анімацію бинтування, ін’єкцію антирада і гасіння костюму, що дозволить гравцям десь на секунду-півтори швидше повертатися в дію.
Також були додані рандомні додаткові анімації для бинтування та для гасіння, що має принести різноманітність у поведінку ГГ.
Приклад : Іноді ГГ бинтує або гасить ліву руку, а іноді праву.
Коментарі до “GUNSLINGER mod : Нова зброя та доопрацювання анімацій.”
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.
Вирішив скачати і пограти. Отже пограв я і можу оцінити:
1. Анімації класні
2. Зброя дуже класна
А тепер мінус:
Його пройти на гарну кінцівку не можливо, а все через Б’юрерів, які являються БЕЗСМЕРТНИМИ. Так, тупо безсмертними. Максимум, що ти зробиш це стрельниш 1-2 раза і все, і тобі капут від Б’юрера зразу. Граната не допомагає, нічо не допомагає. Дуже прошу розробників виправити це і зробити їх НАБАГАТО легшими. Вони наносять море урону, та й всі зброї вибивають. В оригінали було краще, це факт
А цей ганс тільки йде на ПП?
Ця версія – так.
В нас на сайті є ще для ТЧ (Адаптація Gunslinger mod для ТЧ (OGSR Engine))
А на ЧН буде?
Я дуже сильно сумніваюся. Це складна версія рушія для модінгу.
Але на каналі Сталкер Хан – є огляд на збройові паки на всі частини