STALKER Anomaly – Old World Addon

STALKER Anomaly – Old World Addon

Old World Addon – аддон для Anomaly мета якої повернути атмосферу та стиль гри оригінального S.T.A.L.K.E.R. трилогія. Він орієнтований на шанувальників оригінальної трилогії. Цей аддон намагається поєднати найцікавіший ігровий процес і візуальні аспекти трилогії S.T.A.L.K.E.R., створюючи захоплюючу пригоду на рушії Anomaly.


Зміни:

Предмети та баланс

Найбільшими змінами аддону Old World є зміни предметів.
Аддон значно скорочує інвентарну складову модифікації до тієї, що була присутня в оригінальній трилогії, щоб наблизити Anomaly до класичного S.T.A.L.K.E.R.а. Ця зміна значно спрощує або повністю видаляє багато побічних механіків, присутніх в базовій Anomaly, щоб більше зосередитися на основному геймплею S.T.A.L.K.E.R.

  • Набір предметів Anomaly замінений на більш простий, подібний до класичного “S.T.A.L.K.E.R.а”.
  • Видалені всі “сміттєві” предмети.
  • Видалено всю зброю, несумісну зі збройовим паком FWR.
  • Видалені контейнери для зберігання артефактів.
  • Видалено всі харчові та лікувальні предмети, крім тих, що були присутні в оригінальній трилогії.
  • Вилучено більшість костюмів зі змінами ідентичності угруповань.
  • Спеціалізовані частини зброї замінені на універсальні.
  • Нова таблиця предметів з контрастними іконками для кращої візуальної наочності.

Атмосфера

Впроваджено абсолютно новий візуальний стиль та атмосферу, що нагадує “Тінь Чорнобиля” та її ранні збірки. Атмосферні зміни намагаються передати таємничість та безнадійність Зони. Також є зміни звуків, включаючи атмосферні звуки перенесені безпосередньо з ТЧ. Також відновлено культовий dark ambient саундтрек Володимира “MoozE” Фрея.

  • Додано чотири унікальні типи погоди. Сонячна (в стилі білдів), хмарна (в стилі білдів), часткова (в стилі ТЧ) та темна (в стилі ТЧ). Часткова, темна та хмарна погода також мають дощові варіанти, додаючи загалом сім видів погоди.
  • Оновлено обговорення погоди щодо рації.
  • Всі нові погоди використовують скайбокси з оригінальної трилогії та білдів.
  • Збільшена видимість та тривалість вдень, навіть у похмуру погоду.
  • Ранок починається на годину раніше, а сонце сідає на годину пізніше. Рівні освітлення в налаштуваннях погоди були збільшені, щоб забезпечити кращу видимість у будь-який час. Мета полягає в тому, щоб зробити ПНБ та ліхтарики менш “корисними” у денний час.
  • Відновлено дальність туману оригінальної трилогії. Туман починає поглинати Зону на відстані 350 метрів (400 за ясної погоди) від гравця замість 650.
  • Звуковий ландшафт змінено у стилі “ТЧ”.
  • Відновлено звуки болю гравця із ЗП.
  • Драматичний звук виявлення локації замінений на звуки КПК з ТЧ.
  • Відновлено саундтрек локацій із Call of Chernobyl (і, відповідно, оригінальної трилогії). На кожній локації гратиме 1-3 унікальні музичні треки замість “загального списку” зі звичайної Anomaly.
  • Колекція звуків оточення Аномалії була замінена звуками оточення Тіні Чорнобиля.

Інші важливі зміни :

  • Модифікований арсенал збройового пакету FWR, що складає зброю з оригінальної трилогії з покращеними анімаціями і відчуттям стрілянини.
  • Захист гравця та сталкерів також був змінений у спробі знайти баланс між високою летальністю та ефективністю важкої броні на гравцеві та на сталкерах.
  • Економіка гри була значно змінена, щоб нагадувати економіку оригінальної трилогії, особливо ПП та ЧН. Цінність валюти була збільшена, і прибуток гравця сильно залежатиме від його розташування в Зоні. Північні локації дають більші нагороди за завдання, кращі артефакти та населені досвідченішими сталкерами з гарним хабарем. Все це за рахунок збільшеної складності як від сильніших мутантів так і від потужних аномалій.
  • Збалансовано розподіл аномалій у всій Зоні. У південних локаціях аномалії будуть слабшими, а в міру просування на північ їхня сила зростатиме (це стосується і динамічних аномалій, що породжуються скриптами).
  • Ребалансування статистик та характеристик броні, з акцентом на ТЧ та ЧН. Кількість екіпірувань гравців та візуальних варіацій NPC було зменшено для того, щоб легше розрізняти хто є хто, тепер не кожне угруповання матиме доступ до просунутих бронекостюмів.
  • Легка та середня броня отримала значні покращення, щоб зробити їх більш конкурентоспроможними при порівнянні з військовою бронею та екзоскелетами.
  • Система артефактів була перероблена, щоб змусити гравця балансувати між позитивними та негативними характеристиками, а не копатися у контейнерах та прикладних модулях. Це змінює підхід гравця до головних скарбів Зони. Артефакти можуть давати потужні бонуси, але невміння протистояти їх негативним властивостям може бути смертельно небезпечним.
  • Видалені контейнери для артефактів. Артефакти більше не опромінюють гравця з інвентарю.
  • І багато інших змін …


Попередження: Через величезні зміни в конфігах та скриптах цей аддон не буде сумісний з більшістю інших аддонів для Anomaly. Інструкції та рекомендовані приклади сумісних аддонів див. у installation.txt.


Встановлення:

  1. Завантажити Anomaly 1.5.2
  2. Завантажити Old World Addon (

Повна інструкція по установці :

  • Розпакуйте вміст модифікації на свій комп’ютер.
  • Щоб встановити мод, зайдіть в папку “OWA 00. Base files” і перетягніть папку “gamedata” з неї в папку з Anomaly 1.5.2.
  • Тека “gamedata” повинна знаходитися в базовій директорії Anomaly, де містяться папки bin і fsgame.ltx.
  • Ви дізнаєтеся, що мод встановлений правильно, коли зміниться головне меню.
  • Окрім базових файлів, мод також встановлюється з різними доповненнями.
    Встановлюються вони так само, як і базові файли: перетягніть папку gamedata в папку з Anomaly 1.5.2. і не забудьте перезаписати файли, коли з’явиться запит.
  • Запустіть гру через Anomaly launcher або .exe файли в папці “bin”.

Автор Old World Addon : Chocohex

  • S.T.A.L.K.E.R. Anomaly доповнення та аддони
  • дата додавання 22.11.2022
  • 5/5 - (1 голосів)

Залишити відповідь