Автори S.T.A.L.K.E.R. 2: OldConcept розказали про історію розробки та відкрили деякі подробиці про модифікацію

Сьогодні в групі модифікації вийшов допис в якому розробники поділися історією розробки і цікавими фактами
За останні три роки проєкт пережив три ітерації підходу до розробки.
Розробка проєкту почалася в 2020 році, і за весь цей період автори збирали різні прототипи сцен, на різних модифікаціях рушія X-Ray v1.x, це були і X-RayOxygen, і X-Ray Rentgen Luch.
Проте, автори хотіли втілити ідеї на рушії X-Ray v2.0.
Вони знали тоді все про цей рушій, і те, що він був не доопрацьований до адекватного стану.
І все ж таки вони перейшли на нього.
У 2021 році вони перейшли на X-Ray v2.0. Протягом 2021 року вони просто досліджували і тестували рушій, збираючи на ньому різні локації, робили різні тестові фічі для розробки.
У 2022 році автори вже більш рішуче підійшли до розробки, досліджуючи різні пайплайни та застосовували їх. У відділі Дизайнерів моделери створювали вже цілком нові моделі оточення та моделі персонажів.
У відділі Аніматорів було зроблено кілька прототипів анімацій від першої особи та прототипи лицьових анімацій, був значно дороблений новий rig персонажа, на якому зараз розробляються нові анімації.
У відділі Програмістів, автори щільно обговорювали різні рішення для технології, на якій базується гра.
Рушій сильно зазнав змін, перейшовши на нові компілятори і сторонні рішення, але на даний момент творці не можуть на ньому що-небудь показувати публіці.
Hа питання : чому так довго триває розробка? Розробники кажуть :
- По-перше, команда не має фінансової підтримки.
- По-друге, у кожного члена команди є своє особисте життя, навчання, робота, і кожен член команди працює тоді, коли у нього є вільний час.
- По-третє, розробка такого проекту не легка, особливо при тих обставинах, які описані вище.
Так само, їм часто задають подібні питання як:
- Навіщо ви розробляєте на цьому старому рушії?
- Навіщо потрібен цей сталкер, коли скоро буде новий сталкер.
Автори відповідають :
Ну, якщо розмірковувати про старість двигуна, то X-Ray v1.x не новіший X-Ray v2.0.
Ну і суть проекту саме в реалізації ідей тих років, і ідеї програмістів не виняток, і є певний інтерес у подібній розробці :).

Також автори відкрили відкрити деякі подробиці про проєкт :
- Вся ігрова карта складатиметься з одного відкритого безшовного світу, і розмір картки буде не менше 6 км2.
- Протагоніст гри буде Стрілець,
- Дії гри відбуватимуться у 2015 році.
- Буде близько 50 моделей озброєння, а анімації від першої особи будуть зроблені з нуля.