logo

Hародна Солянка 2016 OGSR Engine ( Версія 31.12.2022 +патч 16.01.2023)

Hародна Солянка 2016 OGSR Engine  ( Версія 31.12.2022 +патч 16.01.2023)

Це оновлена версія легендарної модифікації Hародна Cолянка 2016 на рушії OGSR Engine з серйозними графічними покращеннями та геймплейними нововведеннями. Також тут є нові та змінені деякі старі квести/сюжетні лінії. Системні вимоги також відчутно зросли, але можна грати і на відносно старих машинах, попередньо знизивши налаштування графіки.


Особливості оновленої версії :

Графіка

Перлина цього оновлення – візуальна складова. Цей мод більше не схожий на щось далеке прямо з 2010 року. Тепер у подробицях.

  • Адаптована погода CGIM2 останньої версії з усіма її циклами.
  • Проведено переробку багатьох локацій. Розставлено безліч різних статичних об’єктів: дерев, кущів, розкидане сміття та інше. Використані роботи з AA 2.1, ShoC Redux, LFO, Anomaly.
  • Адаптовані текстури високої роздільної здатності від Two-K. Багато текстур замінено і доопрацьовано.
  • Інтегрований аддон для Anomaly Screen Space Shaders, який включає нову систему відображень SSR і динамічних калюж, оновлений ефект розмиття DOF та інше.
  • Інтегровані партикли з аддонів для Anomaly CINEMATIC VFX & HOLLYWOOD.
  • Переглянуто модельний пак НПС, в основі якого лежить Vanilla Models Reshaped.
  • Переглянуто моделі монстрів. Тепер різні особини мають різні озвучки.
  • Змінено моделі та анімації ведмедів (з СВ3), павуків та бібліотекарів.

Зброя

Зброя з кожним патчем піддається поліпшенням, але робота над нею не припиняється.

  • Додано кілька нових екземплярів зброї, зокрема й унікальних.
  • Додані магазини для Вихлопу, П90 та для револьвера.
  • Деякі магазини були прописані в торгівлю, у схованки та нагороди.
  • На серії 5.45х39 та 7.62х39 з’явилася візуальна зміна магазину. Тобто магазини на 30 та 45 виглядають по-різному на моделі в руках у ГГ.
  • Змінено деякі іконки біля зброї. Тепер при зміні магазинів на іконці це візуально відображатиметься.
  • Репозиція у більшості стволів.
  • На деяких стволах з’явився тактичний ліхтарик (Клавіші налаштовуються в налаштуваннях.)
  • Проведено повну переробку звуків пострілів зброї. Тепер для актора вони програються у стерео.
  • Колізія худа при зближенні з об’єктами.
  • Тепер куля вилітає з дула зброї, а не з центру камери головного героя.
  • Деякі стволи отримали унікальні апгрейдами.

Інтерфейс

Інтерфейс зазнав великих переробок як на технічному, там і на візуальному рівнях. Також тепер реалізовано пояс слотів швидкого використання.

  • Тепер, щоб швидко застосувати предмет гарячою кнопкою, він повинен розташовуватися на окремому поясі. Кількість слотів залежить від костюма.
  • Доданий слот для гранати. Це такий своєрідний спосіб виправити стародавній баг із викиданням гранат.
  • Вікна сортування додані у вікно обшуку та вікно схованки.
  • Перероблено біорадар, тепер він має хвилю, яка сканує об’єкти. Сам біорадар був адаптований із приправи Kash’a. Це означає, що в ньому необхідно реєструвати монстрів за допомогою запчастин (біорадар можна отримати за квестом)
  • Нова система швидкого збереження. Це дозволить вам повернутися до попередніх збереження, якщо це знадобиться.

Геймплей

Численні елементи гри були перероблені. Наприклад, робота пнв, динамічний худий, інвентарна радіація та контейнери. Введено нові механіки та можливості для гравця.

  • Доданий 3D-пда. Інтерфейс пда був перероблений.
  • Перероблено роботу пнб. Тепер він не прив’язаний до костюма та є окремим предметом. Ліхтарик вбудований у пнб.
  • Введено дворежимний ліхтарик. Отримати його можна, покращивши свій ліхтарик у Долговязого.
  • Додані нові предмети з тривалою дією на кшталт як у ЗП. Наприклад, Геркулес та Радіопротектор. Також було додано абсолютно нових препарату: “Кронос” і “Заколка” з особливими властивостями.
  • Перероблено інвентарну радіацію. Тепер вона обробляється через рушій (раніше виникала проблема, що при високому ФПС ГГ міг носити артів на 60 одиниць радіації без будь-якої шкоди). Сама радіація тепер повільніше виводиться після закінчення часу.
  • Перероблено роботу контейнерів, тепер вони не нівелюють радіацію від артефактів, а знижують радіоактивну дію. Чим крутіший контейнер, тим сильніше він послаблює вплив радіації. Також у контейнер можна покласти будь-який артефакт. Це може стати в нагоді, наприклад, при відвідуванні х18. Сам інтерфейс контейнерів було змінено.
  • Адаптований динамічний худий від Bak’a зі своїми доопрацюваннями. Старий худий був вирізаний. Текстури масок тепер у високій роздільній здатності. Також з’явилися шейдерні ефекти масок для запотівання та тріщин. Крім того, якщо ви граєте з краплями, то з’явилася можливість за допомогою анімації протирати від крапель маску.
  • Розширено анімацію головного героя. З’явився удар прикладом, анімація протирання маски, підняття предметів, свіжування монстрів (саму систему було перероблено), а також анімацію рюкзака (можна окремо відключити в налаштуваннях).
  • Перероблено схему розпалювання багаття. Тепер ви отримуватимете бонуси сидячи біля багаття. Схема взята з dsh.

Логіка

Робота з логікою підходить до своєї кульмінації, тому що впирається в стелю з технічної причини. Проте геймплей дуже змінився.

  • Адаптовано останню версію аі-паку від Bak’a з усіма схемами.
  • Розширено схеми зі гуляння сталкерів. Мисливці тепер справді ходять у пошуках здобичі, а не сидять у барі.
  • Тепер табори на локаціях можуть бути зайняті різними угрупованнями.
  • Монстри тепер активніше пересуваються у нічний час доби – будьте обережнішими.
  • Оскільки були адаптовані ППшні монстри, то їхня поведінка змінилася. Сильні особи можуть діяти інакше порівняно з слабшими.

Сюжет

  • Виправлено величезну кількість діалогів та інших текстів.
  • Змінено нагороди у деяких завдань.
  • Додані три нові завдання: у Осведомителя, Отшельника та Сахарова.
  • Додані цикли Захару на зачистку місцевості від монстрів.
  • Для деяких квестів було додано варіативність. Так, наприклад, Лису можна принести не тільки звичайні аптечки, а де-не-де можна самому вибрати нагороду.

Фікси

Було виправлено та перероблено величезну кількість скриптів та різних технічних елементів гри. Їх настільки багато, що описувати їх усіх може зайняти 30-40 сторінок.



💾 Завантажити : S.T.A.L.K.E.R.NS.OGSR Версія 16.01.2023 (Torrent)

Патчі і фікси :


  • Завантажити збірку за посиланням вище
  • Перемістити в будь-яку зручну папку
  • Встановити послідовно з архіву: installdxwebsetup.exe, oalinst.exe, VC_redist.x64.exe
  • Перезавантажити комп’ютер
  • Запустити гру через bin_x64/xrEngine.exe. Або простіше створіть ярлик на робочий стіл, щоб не лазити в папку щоразу.
  • Приємної гри

!Увага! Пак вже включає всю гру.

Коментарі до “Hародна Солянка 2016 OGSR Engine ( Версія 31.12.2022 +патч 16.01.2023)

Залишити відповідь