5 років з моменту повторного анонсу S.T.A.L.K.E.R. 2! Згадуємо як це було.

5 років тому відбувся повторний анонс розробки 2 частини нашої улюбленої гри! За ці роки багато чого відбулося, змінився S.T.A.L.K.E.R. і ми самі. В цій статті давайте пригадаємо анонс S.T.A.L.K.E.R. 2 в 2018 році, які події його супроводжували та реакцію на нього у світі.
Скасування S.T.A.L.K.E.R. 2 2011 і роки очікувань

Для контексту подій треба згадати, що поточна ітерація S.T.A.L.K.E.R. 2 була не першою. S.T.A.L.K.E.R. 2 була вперше анонсована в далекому 2010 році, а дата виходу була призначена на 2012 рік. Це мав бути масштабний проект як і перша частина – Тінь Чорнобиля і для нього розроблявся новий багатоплатформовий рушій. Проте грі не судилося дійти до релізу.
9 грудня 2011 року Сергій Григорович оголосив про припинення розробки всіх проєктів через «особисті причини». GSC Game World була офіційно ліквідована і S.T.A.L.K.E.R. 2 було скасовано.
Після цих подій GSC Game World залишалася неактивною декілька років впродовж яких ходили чутки про передачу прав на франшизу S.T.AL.K.E.R. іншим компаніям. Але студія заперечувала їх всі і наголошувала, що права на гру належать компанії в особі Сергія Григоровича.
В грудні 2014 року реформована студія повертається і оголошує про розробку «Козаки 3». Гра вийшла у вересні 2016 року і попри проблеми на релізі була тепло сприйнята фанатами. Після цього компанія не анонсовувала розробку нових проектів аж до 2018 року…
A.N.N.O.U.N.C.E.D. 2, на який ми всі чекали
Вівторок 15 травня 2018 року був звичайним буднім днем, який нічим не вирізнявся з поміж інших для багатьох людей, але не для фанатів гри S.T.A.L.K.E.R..
Близько до опівночі генеральний директор GSC Game World, Сергій Григорович, на своїй сторінці у Facebook написав:
Сьогодні 15.05.2018 Я офіційно заявляю:
“GSC Game World розробляє S.T.A.L.K.E.R. 2”

В своєму акаунті в Instagram Сергій Григоровч додав що «Монета випала – робить!» і прикріпив фото монети 2 гривень (оригінальне повідомлення).

Крім оголошення про розробку нової частини, до посту було прикріплене посилання на сайт майбутньої гри (вигляд сайту на 15.05.2018). На ньому ми могли побачити надписи S.T.A.L.K.E.R. 2 2.0.2.1, а також пошту info@stalker2.com.
Власне це і був весь анонс. Простий і короткий. Але він спричинив неабиякий ажіотаж!
Рекція медіа та гравців
Наступного дня як українські так і світові видання рясніли заголовками про розробку S.T.A.L.K.E.R. 2!




Не залишалися байдужими і гравці. Багато користувачів соцмереж відреагували на анонс другої частини S.T.A.L.K.E.R. бурею емоцій і мемами (більше тут).


Дехто сумнівався у виході гри і пророчив їй провал (хто б це міг бути 😏).
Але одне було зрозуміло точно – гру чекають і попит на вихід S.T.A.L.K.E.R. 2 величезний!
Море питань і океан чуток
Хоч анонс був ефектним з точки зору вкладених у нього ресурсів пропорційно до здійнятого галасу, все ж після нього залишилося дуже багато питань. Наприклад, «2.0.2.1. на сайті – це дата виходу гри?», «Анонсований S.T.A.L.K.E.R. 2 – це нова гра чи продовження розробки замороженого проекту?», «Хто працює над проектом – стара команда повернеться чи буде нова?» і т.д., ви зрозуміли. Питань було дуже багато і на них компанія не поспішала давати відповіді. Зате чутки множилися швидко.
Першим одразу виділився Сергій Гальонкін, який працює в Epic Games. У себе в Twitter він поділився посиланням на сайт S.T.A.L.K.E.R. 2 і написав: «Вгадайте рушій», натякаючи на Unreal Engine, який власне і розробляє Epic Games.
Трохи пізніше у подкасті про ігри той же Сергій Гальонкін припустив, що гра знаходиться ще на ранній стадії розробки, її розробляє інша команда, ніж та що розробляла «Козаки 3» і анонс гри був спонтанним кроком для пошуку видавця. На це Сергій Григорович відповів, що сказане Гальонкіним у подкасті не відповідає дійсності.
Відразу після анонсу поповзли чутки, що показ гри відбудеться на виставці E3 2018 року, яка мала пройти в наступному місяці. Але цього так і не сталося.
Вже у грудні 2018 року ком’юніті-менеджер GSC Game World Тарас Кукурян в інтерв’ю хлопцям з SMNS Games на Games Gathering підтвердив, що гра розробляється вже деякий час і вона буде сучасною.
Наш час
5 років пройшло з повторного анонсу S.T.A.L.K.E.R. 2.
Позаду 5 трейлерів, 3 щоденники розробки, 5 OST, 5 інших відео про розробку, 2 шифри + ARG, статті в таких журналах як PC Gamer тощо.
Війна…
В цей день хочеться побажати Розробникам і всім Вам і Нам удачі та успіхів! Бережіть одне одного і близьких!
І як і 5 років тому продовжуємо чекати на S.T.A.L.K.E.R. 2. Вдалого полювання, сталкери!
Коментарі до “5 років з моменту повторного анонсу S.T.A.L.K.E.R. 2! Згадуємо як це було.”
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.
Якщо ви один з тих 5 божевільних які дочитали статтю до кінця і вам хочеться ще то ось вам посилання на статтю 2019 року “Рік з моменту повторного анонсу S.T.A.L.K.E.R. 2” від хлопців з SMNS Games :https://smns-games.com/rik-z-momentu-povtornogo-anonsu-s-t-a-l-k-e-r-2/
та їх же відео в 2020 на 2 річницю анонсу https://www.youtube.com/watch?v=qxdeZrAoS68&ab_channel=SMNSGames
Не знаю чому, але я очікував побачити згадку CryZone – Sector 23 😁
А так ретроспектива цікава вийшла! Головне, щоб до ювілейних статей справа не дійшла 😶
Дякую! Планую зробити статтю – ювілей першого шифру 2.0.2.1. 😂