Object Editor v2.6

Перегляд 0 гілок відповідей
  • Автор
    Записи
    • #1898
      Fenomen
      Адміністратор
      • Повідомлень 78
      • Online
        • Досвідчений
        • ★★

      Інструмент для швидкого редагування та експорту raw форматів сталкера

      Можливості:

      1. Експорт ogf без стиснення (HQ Geometry+), звичайний HQ Geometry теж патчений, експортує краще ніж SDK

      2. Збереження та завантаження .bones налаштувань.

      3. Завантаження, збереження, видалення skls анімацій

      4. Експорт анімацій в 8, 16 біт і без стиснення

      5. За замовчуванням відключено оптимізацію Mesh файлів з однаковими текстурами та шейдерами, при експорті вони не будуть об’єднуватися в один, щоб була можливість відредагувати їх у OGF Editor

      6. Налаштування та генерація колізії (після налаштування шейпів потрібно натиснути Shape Params->Generate shapes)

      7. Додана можливість змінювати розмір моделей та анімацій при експорті, зі збереженням модифікатора в .object

      8. Можливість призначити на формат .object

      У парі з OGF Editor і OMF Editor потреба в СДК практично зникла

      Завантажити : Object Editor v2.6  

Перегляд 0 гілок відповідей
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .