
Інструмент для швидкого редагування та експорту raw форматів сталкера
Можливості:
1. Експорт ogf без стиснення (HQ Geometry+), звичайний HQ Geometry теж патчений, експортує краще ніж SDK
2. Збереження та завантаження .bones налаштувань.
3. Завантаження, збереження, видалення skls анімацій
4. Експорт анімацій в 8, 16 біт і без стиснення
5. За замовчуванням відключено оптимізацію Mesh файлів з однаковими текстурами та шейдерами, при експорті вони не будуть об’єднуватися в один, щоб була можливість відредагувати їх у OGF Editor
6. Налаштування та генерація колізії (після налаштування шейпів потрібно натиснути Shape Params->Generate shapes)
7. Додана можливість змінювати розмір моделей та анімацій при експорті, зі збереженням модифікатора в .object
8. Можливість призначити на формат .object
У парі з OGF Editor і OMF Editor потреба в СДК практично зникла
Завантажити : Object Editor v2.6