Головна › Форуми › Створення модифікацій › Програми для модінгу › Object Editor v2.6
- This topic has 0 відповідей, 1 учасник, and was last updated 11 місяців, 2 тижні тому by
Fenomen.
- АвторЗаписи
- 28.06.2022 о 20:17 #1898
Інструмент для швидкого редагування та експорту raw форматів сталкера
Можливості:
1. Експорт ogf без стиснення (HQ Geometry+), звичайний HQ Geometry теж патчений, експортує краще ніж SDK
2. Збереження та завантаження .bones налаштувань.
3. Завантаження, збереження, видалення skls анімацій
4. Експорт анімацій в 8, 16 біт і без стиснення
5. За замовчуванням відключено оптимізацію Mesh файлів з однаковими текстурами та шейдерами, при експорті вони не будуть об’єднуватися в один, щоб була можливість відредагувати їх у OGF Editor
6. Налаштування та генерація колізії (після налаштування шейпів потрібно натиснути Shape Params->Generate shapes)
7. Додана можливість змінювати розмір моделей та анімацій при експорті, зі збереженням модифікатора в .object
8. Можливість призначити на формат .object
У парі з OGF Editor і OMF Editor потреба в СДК практично зникла
Завантажити : Object Editor v2.6
- АвторЗаписи
- You must be logged in to reply to this topic.
Головна › Форуми › Створення модифікацій › Програми для модінгу › Object Editor v2.6