Урок : Як створити квестовий предмет (ПП)

  • This topic has 1 відповідь, 2 учасника, and was last updated 4 місяці тому by Анонім.
Перегляд 1 гілки відповідей
  • Автор
    Записи
    • #1364
      Fenomen
      Адміністратор
      • Повідомлень 84
      • Online
        • Досвідчений
        • ★★

      Урок : Як створити квестовий предмет
      Платформа : Поклик Прип’яті
      Автор : Westheimer
      Переклад. Ресурс оригінального уроку : https://vk.com/moding_online532544


      Частина І. РОБОТА З ФАЙЛАМИ


      Заходимо в папку configs\misc і відкриваємо файл :

       

      “quest_items.ltx”

       

      В цьому файлі пише про всі квестові предмети. тому нам потрібно добавити наш квестовий предмет. В самому низу пишемо :

      [stc_book_quest]:device_pda ; в квадратних дужках назва предмет
      $spawn = “quest_items\stc_book_quest” ;  шлях до спауну предмету, використовується для SDK
      visual = dynamics\equipments\quest\notes_writing_book_2.ogf ; візуал предмету
      inv_weight = 0.05 ; вага предмету
      inv_grid_width = 2 ; координати іконки по ширині із файлу “ui_icon_equipment”
      inv_grid_height = 1 ; координати іконки по висоті із файлу “ui_icon_equipment”

      inv_grid_x = 16 ;  координати іконки по X із файлу “ui_icon_equipment”

      inv_grid_y = 20 ; координати іконки по Y із файлу “ui_icon_equipment”

      description = stc_book_quest_desc ; опис предмету
      inv_name = stc_book_quest_info ; назва предмета
      inv_name_short = stc_book_quest_info ; назва предмета
      can_trade = false; чи можливо продати предмет false – ні. true – так
      cost = 0 ; вартість предмету
      quest_item = true ; квестовий предмет так або ні PS: квестовий предмет не можна викинути із рюкзака
      story_id = stc_book_quest ; сторі айді предмету

      Молодець,  ми добавили предмет.


      ЧАСТИНА ІІ. РОБОТА З ІКОНКАМИ


      Тепер з допомогою програми Icon Editor Sie відкриваємо файл з іконками.

      Тепер за допомогою кліка миші ви можете виділити потрібну іконку, або вставити свою

      припустимо ви вставили свою іконку, так як показано на картинці:

      Тепер щоб дізнатися координати іконки наживаємо праву кнопку миші і вибираємо пункт

      Інформація про виділення: ви отримаєте такий текст

      inv_grid_width     = 2

      inv_grid_height    = 1

      inv_grid_x         = 0

      inv_grid_y         = 28

       

      Це і є координати іконки, тепер їх потрібно вписати в конфіг предмету, перегляньте ЧАСТИНА І

      Зробили.


      ЧАСТИНА ІІІ. ЛОКАЛІЗАЦІЯ


      Тепер все що нам залишилося написати українською імя предмету і його опис : заходимо в папку configs\text\ua і відкриваємо файл:

      “st_items_quest.xml”

      В самому низу після  “</string>” пишемо

      <string id=”stc_book_quest_desc”>

      <text>Секретний документ, дуже багато записів, формул і таблиць.text>

      </string>

       

      <string id=”stc_book_quest_info”>

      <text>Секретний документ ЧЗО<text>

      </string>

       

      Вот і все, ми створили новий квестовий предмет

    • #1386
      Анонім
      • Повідомлень 10
      • Offline
        • Новачок

      Так. Гарна річ. Давно користуюся. Раджу потім зробити посилання на цей інструмент.
      А також розписати додаткову інформацію про нього.

Перегляд 1 гілки відповідей
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .