logo

Урок : Як створити квестовий предмет (ПП)

Перегляд 1 гілки відповідей
  • Автор
    Записи
    • #1364
      Fenomen
        • Повідомлень 183
        • Offline
          • Ветеран
          • ★★★

        Урок : Як створити квестовий предмет
        Платформа : Поклик Прип’яті
        Автор : Westheimer
        Переклад. Ресурс оригінального уроку : https://vk.com/moding_online532544


        Частина І. РОБОТА З ФАЙЛАМИ


        Заходимо в папку configs\misc і відкриваємо файл :

         

        “quest_items.ltx”

         

        В цьому файлі пише про всі квестові предмети. тому нам потрібно добавити наш квестовий предмет. В самому низу пишемо :

        [stc_book_quest]:device_pda ; в квадратних дужках назва предмет
        $spawn = “quest_items\stc_book_quest” ;  шлях до спауну предмету, використовується для SDK
        visual = dynamics\equipments\quest\notes_writing_book_2.ogf ; візуал предмету
        inv_weight = 0.05 ; вага предмету
        inv_grid_width = 2 ; координати іконки по ширині із файлу “ui_icon_equipment”
        inv_grid_height = 1 ; координати іконки по висоті із файлу “ui_icon_equipment”

        inv_grid_x = 16 ;  координати іконки по X із файлу “ui_icon_equipment”

        inv_grid_y = 20 ; координати іконки по Y із файлу “ui_icon_equipment”

        description = stc_book_quest_desc ; опис предмету
        inv_name = stc_book_quest_info ; назва предмета
        inv_name_short = stc_book_quest_info ; назва предмета
        can_trade = false; чи можливо продати предмет false – ні. true – так
        cost = 0 ; вартість предмету
        quest_item = true ; квестовий предмет так або ні PS: квестовий предмет не можна викинути із рюкзака
        story_id = stc_book_quest ; сторі айді предмету

        Молодець,  ми добавили предмет.


        ЧАСТИНА ІІ. РОБОТА З ІКОНКАМИ


        Тепер з допомогою програми Icon Editor Sie відкриваємо файл з іконками.

        Тепер за допомогою кліка миші ви можете виділити потрібну іконку, або вставити свою

        припустимо ви вставили свою іконку, так як показано на картинці:

        Тепер щоб дізнатися координати іконки наживаємо праву кнопку миші і вибираємо пункт

        Інформація про виділення: ви отримаєте такий текст

        inv_grid_width     = 2

        inv_grid_height    = 1

        inv_grid_x         = 0

        inv_grid_y         = 28

         

        Це і є координати іконки, тепер їх потрібно вписати в конфіг предмету, перегляньте ЧАСТИНА І

        Зробили.


        ЧАСТИНА ІІІ. ЛОКАЛІЗАЦІЯ


        Тепер все що нам залишилося написати українською імя предмету і його опис : заходимо в папку configs\text\ua і відкриваємо файл:

        “st_items_quest.xml”

        В самому низу після  “</string>” пишемо

        <string id=”stc_book_quest_desc”>

        <text>Секретний документ, дуже багато записів, формул і таблиць.text>

        </string>

         

        <string id=”stc_book_quest_info”>

        <text>Секретний документ ЧЗО<text>

        </string>

         

        Вот і все, ми створили новий квестовий предмет

      • #1386
        Анонім
          • Повідомлень 10
          • Offline
            • Новачок

          Так. Гарна річ. Давно користуюся. Раджу потім зробити посилання на цей інструмент.
          А також розписати додаткову інформацію про нього.

      Перегляд 1 гілки відповідей
      • You must be logged in to reply to this topic.