Головна › Форуми › Створення модифікацій › Уроки, питання та поради для новачків у модінгу › Урок : Як створити квестовий предмет (ПП)
- This topic has 1 відповідь, 2 учасника, and was last updated 1 рік, 4 місяці тому by
Анонім.
- АвторЗаписи
- 29.05.2022 о 20:00 #1364
Урок : Як створити квестовий предмет
Платформа : Поклик Прип’яті
Автор : Westheimer
Переклад. Ресурс оригінального уроку : https://vk.com/moding_online532544Частина І. РОБОТА З ФАЙЛАМИ
Заходимо в папку configs\misc і відкриваємо файл :
“quest_items.ltx”
В цьому файлі пише про всі квестові предмети. тому нам потрібно добавити наш квестовий предмет. В самому низу пишемо :
[stc_book_quest]:device_pda ; в квадратних дужках назва предмет
$spawn = “quest_items\stc_book_quest” ; шлях до спауну предмету, використовується для SDK
visual = dynamics\equipments\quest\notes_writing_book_2.ogf ; візуал предмету
inv_weight = 0.05 ; вага предмету
inv_grid_width = 2 ; координати іконки по ширині із файлу “ui_icon_equipment”
inv_grid_height = 1 ; координати іконки по висоті із файлу “ui_icon_equipment”inv_grid_x = 16 ; координати іконки по X із файлу “ui_icon_equipment”
inv_grid_y = 20 ; координати іконки по Y із файлу “ui_icon_equipment”
description = stc_book_quest_desc ; опис предмету
inv_name = stc_book_quest_info ; назва предмета
inv_name_short = stc_book_quest_info ; назва предмета
can_trade = false; чи можливо продати предмет false – ні. true – так
cost = 0 ; вартість предмету
quest_item = true ; квестовий предмет так або ні PS: квестовий предмет не можна викинути із рюкзака
story_id = stc_book_quest ; сторі айді предметуМолодець, ми добавили предмет.
ЧАСТИНА ІІ. РОБОТА З ІКОНКАМИ
Тепер з допомогою програми Icon Editor Sie відкриваємо файл з іконками.
Тепер за допомогою кліка миші ви можете виділити потрібну іконку, або вставити свою
припустимо ви вставили свою іконку, так як показано на картинці:
Тепер щоб дізнатися координати іконки наживаємо праву кнопку миші і вибираємо пункт
Інформація про виділення: ви отримаєте такий текст
inv_grid_width = 2
inv_grid_height = 1
inv_grid_x = 0
inv_grid_y = 28
Це і є координати іконки, тепер їх потрібно вписати в конфіг предмету, перегляньте ЧАСТИНА І
Зробили.
ЧАСТИНА ІІІ. ЛОКАЛІЗАЦІЯ
Тепер все що нам залишилося написати українською імя предмету і його опис : заходимо в папку configs\text\ua і відкриваємо файл:
“st_items_quest.xml”
В самому низу після “</string>” пишемо
<string id=”stc_book_quest_desc”>
<text>Секретний документ, дуже багато записів, формул і таблиць.text>
</string>
<string id=”stc_book_quest_info”>
<text>Секретний документ ЧЗО<text>
</string>
Вот і все, ми створили новий квестовий предмет
- 31.05.2022 о 21:05 #1386
Анонім
- Повідомлень 10
- Offline
- Новачок
- ★
Так. Гарна річ. Давно користуюся. Раджу потім зробити посилання на цей інструмент.
А також розписати додаткову інформацію про нього.
- АвторЗаписи
- You must be logged in to reply to this topic.
Головна › Форуми › Створення модифікацій › Уроки, питання та поради для новачків у модінгу › Урок : Як створити квестовий предмет (ПП)