Урок : Створення схованки. (ПП)

  • This topic has 3 відповіді, 2 учасника, and was last updated 4 місяці тому by Анонім.
Перегляд 1 гілки відповідей
  • Автор
    Записи
    • #1281
      Fenomen
      Адміністратор
      • Повідомлень 84
      • Online
        • Досвідчений
        • ★★

      Урок : Створення тайника.
      Платформа : Поклик Прип’яті
      Автор : Westheimer
      Переклад. Ресурс оригінального уроку : https://vk.com/moding_online532544


      Частина I. Робота з файлами : 


      1. Для початку ми відкриваємо папку “misc” і відкриваємо файл “secret_zaton.ltx”. Зверху ми бачимо список всіх схованок на локації “Затон”

       

      Приклад :

      [list_zaton]

      zat_hiding_place_1
      zat_hiding_place_2
      zat_hiding_place_3

       

       

      Тепер ми дописуємо нашу схованку таким чином :

      zat_hiding_place_56 ; наша схованка


      2. Тепер в цьому самому файлі, в самому низу пишемо таку секцію :

       

      [zat_hiding_place_56]; назва схованки

       

      medkit_scientic = 1, 1 ;назва предмета перше число “1” кількість  предметів цього типу, в даному випадку “аптечка“, друге число “шанс” тобто “1” -100% шанс.

       

      ammo_9x19_fmj = 1, 1 ; назва предмету патрони

       

      wpn_pb = 1, 1 ; названа предмету пістолет.


      Частина II «Робота с SDK 0.7»


      Тепер нам потрібно заспавнити сам предмет на локації, і прописати сам реструктор з назвою схованки

       

      1. Спочатку заспавним предмети. Відкриваємо в SDK  локацію Затон і спавнимо предмет, в даному випаду аптечка 1 шт, пістолет ПБ 1шт, патрони 9х19 1 коробка

       

      2.Теперь в кожному предметі напишем таку логіку :

      В розділі custom data пишем:

       

      [secret]

      name = zat_hiding_place_56 ; ім’я схованки

       

      Як показано на скріншоті:

      Аналогічно прописуємо таку саму логіку в інших предметів, котрі ми спавнимо для схованки (пістолет, патрони, аптечка)

       

      Також не забувайте зняти галочки. Як показано на скріншоті, в іншому випаду ваші предмети будуть лежати не в тому місці де ви їх поклали, а на AI сітці.

       

      3. Тепер поруч створюємо реструктор з іменем.

       

      “zat_hiding_place_56”

       

      Тип рестриктору ставим: “Not A”, і в custom data пишем  таку логіку:

       

      [secret]

      cfg = misc\secret_zaton.ltx

       

      В результаті повинно вийде так як показано на зображенні:

       


      Ось і все, схованка готова.

       

      Якщо вам потрібно видати схованку по квесту, то в логіці, щоб видати предмет пишемо так :

       

      %=give_treasure(назва схованки)%

       

      Якщо ви хочете видати тайник через скрипт, то в вашому скрипті пишемо :

       

      function str_give_treasure(first_speaker, second_speaker)

      treasure_manager.get_treasure_manager():give_treasure(“назва схованки”)

      end

       

      Все, тепер активуємо наш скрипт, наприклад через діалог функцією

       

      <action>назва_скрипта.Назва_функції</action>

       

      Заходимо в гру і дивимося на результат

       

      • Тема змінена 4 місяці, 1 тиждень тому користувачем Fenomen.
      • Тема змінена 4 місяці, 1 тиждень тому користувачем Fenomen.
      • Тема змінена 4 місяці, 1 тиждень тому користувачем Fenomen.
      • Тема змінена 4 місяці, 1 тиждень тому користувачем Fenomen.
      • Тема змінена 4 місяці, 1 тиждень тому користувачем Fenomen.
    • #1387
      Анонім
      • Повідомлень 10
      • Offline
        • Новачок

      Класна тема. Треба буде її розширити інфою про створення схованок через скріпти та описати як редагувати ті, що є у ТЧ/ЧН/ЗП тощо…

      • #1392
        Fenomen
        Адміністратор
        • Повідомлень 84
        • Online
          • Досвідчений
          • ★★

        Якщо у Вас є посилання на повний урок, я буду вдячний.
        Просто, на даний момент, це був переклад існуючого уроку.

      • #1403
        Анонім
        • Повідомлень 10
        • Offline
          • Новачок

        Добре. По можливості щось пошукаю на старих ресурсах з РФ первірених та перекладу.

Перегляд 1 гілки відповідей
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .