logo

Урок : Створення схованки. (ПП)

  • This topic has 3 відповіді, 2 учасника, and was last updated 1 рік тому by Анонім.
Перегляд 1 гілки відповідей
  • Автор
    Записи
    • #1281
      Fenomen
        • Повідомлень 183
        • Offline
          • Ветеран
          • ★★★

        Урок : Створення тайника.
        Платформа : Поклик Прип’яті
        Автор : Westheimer
        Переклад. Ресурс оригінального уроку : https://vk.com/moding_online532544


        Частина I. Робота з файлами : 


        1. Для початку ми відкриваємо папку “misc” і відкриваємо файл “secret_zaton.ltx”. Зверху ми бачимо список всіх схованок на локації “Затон”

         

        Приклад :

        [list_zaton]

        zat_hiding_place_1
        zat_hiding_place_2
        zat_hiding_place_3

         

         

        Тепер ми дописуємо нашу схованку таким чином :

        zat_hiding_place_56 ; наша схованка


        2. Тепер в цьому самому файлі, в самому низу пишемо таку секцію :

         

        [zat_hiding_place_56]; назва схованки

         

        medkit_scientic = 1, 1 ;назва предмета перше число “1” кількість  предметів цього типу, в даному випадку “аптечка“, друге число “шанс” тобто “1” -100% шанс.

         

        ammo_9x19_fmj = 1, 1 ; назва предмету патрони

         

        wpn_pb = 1, 1 ; названа предмету пістолет.


        Частина II «Робота с SDK 0.7»


        Тепер нам потрібно заспавнити сам предмет на локації, і прописати сам реструктор з назвою схованки

         

        1. Спочатку заспавним предмети. Відкриваємо в SDK  локацію Затон і спавнимо предмет, в даному випаду аптечка 1 шт, пістолет ПБ 1шт, патрони 9х19 1 коробка

         

        2.Теперь в кожному предметі напишем таку логіку :

        В розділі custom data пишем:

         

        [secret]

        name = zat_hiding_place_56 ; ім’я схованки

         

        Як показано на скріншоті:

        Аналогічно прописуємо таку саму логіку в інших предметів, котрі ми спавнимо для схованки (пістолет, патрони, аптечка)

         

        Також не забувайте зняти галочки. Як показано на скріншоті, в іншому випаду ваші предмети будуть лежати не в тому місці де ви їх поклали, а на AI сітці.

         

        3. Тепер поруч створюємо реструктор з іменем.

         

        “zat_hiding_place_56”

         

        Тип рестриктору ставим: “Not A”, і в custom data пишем  таку логіку:

         

        [secret]

        cfg = misc\secret_zaton.ltx

         

        В результаті повинно вийде так як показано на зображенні:

         


        Ось і все, схованка готова.

         

        Якщо вам потрібно видати схованку по квесту, то в логіці, щоб видати предмет пишемо так :

         

        %=give_treasure(назва схованки)%

         

        Якщо ви хочете видати тайник через скрипт, то в вашому скрипті пишемо :

         

        function str_give_treasure(first_speaker, second_speaker)

        treasure_manager.get_treasure_manager():give_treasure(“назва схованки”)

        end

         

        Все, тепер активуємо наш скрипт, наприклад через діалог функцією

         

        <action>назва_скрипта.Назва_функції</action>

         

        Заходимо в гру і дивимося на результат

         

      • #1387
        Анонім
          • Повідомлень 10
          • Offline
            • Новачок

          Класна тема. Треба буде її розширити інфою про створення схованок через скріпти та описати як редагувати ті, що є у ТЧ/ЧН/ЗП тощо…

          • #1392
            Fenomen
              • Повідомлень 183
              • Offline
                • Ветеран
                • ★★★

              Якщо у Вас є посилання на повний урок, я буду вдячний.
              Просто, на даний момент, це був переклад існуючого уроку.

            • #1403
              Анонім
                • Повідомлень 10
                • Offline
                  • Новачок

                Добре. По можливості щось пошукаю на старих ресурсах з РФ первірених та перекладу.

          Перегляд 1 гілки відповідей
          • You must be logged in to reply to this topic.