Головна › Форуми › Створення модифікацій › Уроки, питання та поради для новачків у модінгу › Урок : Створення схованки. (ПП)
- This topic has 3 відповіді, 2 учасника, and was last updated 1 рік тому by
Анонім.
- АвторЗаписи
- 28.05.2022 о 13:56 #1281
Урок : Створення тайника.
Платформа : Поклик Прип’яті
Автор : Westheimer
Переклад. Ресурс оригінального уроку : https://vk.com/moding_online532544Частина I. Робота з файлами :
1. Для початку ми відкриваємо папку “misc” і відкриваємо файл “secret_zaton.ltx”. Зверху ми бачимо список всіх схованок на локації “Затон”
Приклад :
[list_zaton]
zat_hiding_place_1
zat_hiding_place_2
zat_hiding_place_3Тепер ми дописуємо нашу схованку таким чином :
zat_hiding_place_56 ; наша схованка
2. Тепер в цьому самому файлі, в самому низу пишемо таку секцію :
[zat_hiding_place_56]; назва схованки
medkit_scientic = 1, 1 ;назва предмета перше число “1” кількість предметів цього типу, в даному випадку “аптечка“, друге число “шанс” тобто “1” -100% шанс.
ammo_9x19_fmj = 1, 1 ; назва предмету патрони
wpn_pb = 1, 1 ; названа предмету пістолет.
Частина II «Робота с SDK 0.7»
Тепер нам потрібно заспавнити сам предмет на локації, і прописати сам реструктор з назвою схованки
1. Спочатку заспавним предмети. Відкриваємо в SDK локацію Затон і спавнимо предмет, в даному випаду аптечка 1 шт, пістолет ПБ 1шт, патрони 9х19 1 коробка
2.Теперь в кожному предметі напишем таку логіку :
В розділі custom data пишем:
[secret]
name = zat_hiding_place_56 ; ім’я схованки
Як показано на скріншоті:
Аналогічно прописуємо таку саму логіку в інших предметів, котрі ми спавнимо для схованки (пістолет, патрони, аптечка)
Також не забувайте зняти галочки. Як показано на скріншоті, в іншому випаду ваші предмети будуть лежати не в тому місці де ви їх поклали, а на AI сітці.
3. Тепер поруч створюємо реструктор з іменем.
“zat_hiding_place_56”
Тип рестриктору ставим: “Not A”, і в custom data пишем таку логіку:
[secret]
cfg = misc\secret_zaton.ltx
В результаті повинно вийде так як показано на зображенні:
Ось і все, схованка готова.
Якщо вам потрібно видати схованку по квесту, то в логіці, щоб видати предмет пишемо так :
%=give_treasure(назва схованки)%
Якщо ви хочете видати тайник через скрипт, то в вашому скрипті пишемо :
function str_give_treasure(first_speaker, second_speaker)
treasure_manager.get_treasure_manager():give_treasure(“назва схованки”)
end
Все, тепер активуємо наш скрипт, наприклад через діалог функцією
<action>назва_скрипта.Назва_функції</action>
Заходимо в гру і дивимося на результат
- 31.05.2022 о 21:11 #1387
Анонім
- Повідомлень 10
- Offline
- Новачок
- ★
Класна тема. Треба буде її розширити інфою про створення схованок через скріпти та описати як редагувати ті, що є у ТЧ/ЧН/ЗП тощо…
- АвторЗаписи
- You must be logged in to reply to this topic.
Головна › Форуми › Створення модифікацій › Уроки, питання та поради для новачків у модінгу › Урок : Створення схованки. (ПП)