logo

X-Ray SDK 0.7 RePack by DaaGuda V2

Мітки : 

Перегляд 2 гілок відповідей
  • Автор
    Записи
    • #2565
      Назар
      Учасник
        • Повідомлень 6
        • Offline
          • Новачок

        Автор: DaaGuda.

        Дата: 08.11.2017.

        Платформа: SDK 0.7.

         

        Зміни:

        • Для всіх редакторів увімкнена підтримка LARGE_ADDRESS_AWARE.
        • Доданий ActorEditorLevel.cform для коректної роботи функції Simulate до ActorEditor.
        • Форсування використання груп згладжування при експорті моделей в X-Ray SDK 0.7.
        • Фікс падіння на стадії Merge LOD textures. Помилка виникала через велику кількість човнів-об’єктів на локації (>128). Вони просто не вміщалися на текстуру 2048х2048. Тепер текстура буде збільшена до потрібних розмірів і відповідно човнів можна буде ставити набагато більше.
        • Знято обмеження щодо додавання великої кількості моделей на сцену за один раз (через Multiple Append тощо). В оригіналі було максимально 32 моделі.
        • Знято обмеження на кількість волмарків на рівні (збільшено з 500 до 5000).
        • Фікс invalid face. Фікс виправляє видалення маленьких фейсів.

        Також до складу входить: Розпакована gamedata, rawdata з вихідниками об’єктів CS, CoP (виключені об’єкти із папки rawdata\objects\scenes через свою вагу). (Можна завантажити: посилання).

        Вага: 2,64 ГБ/2,64 ГБ.

        Як встановити:

        Відео інструкція:

        1. Завантажити архів. (Якщо в вас 32 бітна система то вам треба завантажити версію win32, і навпаки).
        2.  Розпакувати. (Увага! Нерекомендується встановлювати сдк в Program Files. Також на шляху до папки з вашим SDK, не повинно бути кирилиці та “space”(пробіл).
        3. Зайти до папки editors, та знайти файл convertor.ini. Його треба відкрити, можна в блокноті, але я вам рекомендую завантажити notepad++. У цьому файлі знайти рядок “2947+”. Тепер треба змінити шлях до вашого сдк, по дефолту там стоїть “X:\gamedata\ та X:\gamedata\levels\”. Змінюємо шлях: D:\zsu_top\Xray_Cop_Sdk\editors\gamedata\ а також D:\zsu_top\Xray_Cop_Sdk\editors\gamedata\levels\ (D: – ваш диск, потім йде ваш шлях -.
        4. Далі йдемо до папки converter, і там шукаємо файл fsconverter.ltx. Також відкриваємо за допомогою програм блокнот, або бажaно notepad++. Там у стрічці $sdk_root$ треба змінити шлях до нашого сдк, тільки тут шлях закінчується на editors\. Усі зміни зберегти!
        5. Готово! Повний комплект, сдк, в вас працює!

        Посилання на скачування:

        SDK 0.7 Full Win32

        SDK 0.7 Full Win64

        Запитання? Помилки? Потрібна допомога чи порада? – Пишіть у цій темі, ми вам допоможемо!

         

         

      • #2607
        Sir Positive
        Учасник
          • Повідомлень 1
          • Offline
            • Новачок

          Поклон вам до землі за цей СДК!)

        • #4589
          Infernis
          Учасник
            • Повідомлень 2
            • Offline
              • Новачок

            Ну що, самураю.. Настав твій час

        Перегляд 2 гілок відповідей
        • You must be logged in to reply to this topic.