X-Ray SDK 0.7 RePack by DaaGuda V2

Мітки : 

Перегляд 1 гілки відповідей
  • Автор
    Записи
    • #2565
      Назар
      Учасник
      • Повідомлень 6
      • Offline
        • Новачок

      Автор: DaaGuda.

      Дата: 08.11.2017.

      Платформа: SDK 0.7.

       

      Зміни:

      • Для всіх редакторів увімкнена підтримка LARGE_ADDRESS_AWARE.
      • Доданий ActorEditorLevel.cform для коректної роботи функції Simulate до ActorEditor.
      • Форсування використання груп згладжування при експорті моделей в X-Ray SDK 0.7.
      • Фікс падіння на стадії Merge LOD textures. Помилка виникала через велику кількість човнів-об’єктів на локації (>128). Вони просто не вміщалися на текстуру 2048х2048. Тепер текстура буде збільшена до потрібних розмірів і відповідно човнів можна буде ставити набагато більше.
      • Знято обмеження щодо додавання великої кількості моделей на сцену за один раз (через Multiple Append тощо). В оригіналі було максимально 32 моделі.
      • Знято обмеження на кількість волмарків на рівні (збільшено з 500 до 5000).
      • Фікс invalid face. Фікс виправляє видалення маленьких фейсів.

      Також до складу входить: Розпакована gamedata, rawdata з вихідниками об’єктів CS, CoP (виключені об’єкти із папки rawdata\objects\scenes через свою вагу). (Можна завантажити: посилання).

      Вага: 2,64 ГБ/2,64 ГБ.

      Як встановити:

      Відео інструкція:

      1. Завантажити архів. (Якщо в вас 32 бітна система то вам треба завантажити версію win32, і навпаки).
      2.  Розпакувати. (Увага! Нерекомендується встановлювати сдк в Program Files. Також на шляху до папки з вашим SDK, не повинно бути кирилиці та “space”(пробіл).
      3. Зайти до папки editors, та знайти файл convertor.ini. Його треба відкрити, можна в блокноті, але я вам рекомендую завантажити notepad++. У цьому файлі знайти рядок “2947+”. Тепер треба змінити шлях до вашого сдк, по дефолту там стоїть “X:\gamedata\ та X:\gamedata\levels\”. Змінюємо шлях: D:\zsu_top\Xray_Cop_Sdk\editors\gamedata\ а також D:\zsu_top\Xray_Cop_Sdk\editors\gamedata\levels\ (D: – ваш диск, потім йде ваш шлях -.
      4. Далі йдемо до папки converter, і там шукаємо файл fsconverter.ltx. Також відкриваємо за допомогою програм блокнот, або бажaно notepad++. Там у стрічці $sdk_root$ треба змінити шлях до нашого сдк, тільки тут шлях закінчується на editors\. Усі зміни зберегти!
      5. Готово! Повний комплект, сдк, в вас працює!

      Посилання на скачування:

      SDK 0.7 Full Win32

      SDK 0.7 Full Win64

      Запитання? Помилки? Потрібна допомога чи порада? – Пишіть у цій темі, ми вам допоможемо!

       

       

    • #2607
      Positive
      Учасник
      • Повідомлень 1
      • Offline
        • Новачок

      Поклон вам до землі за цей СДК!)

Перегляд 1 гілки відповідей
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .